Toiminta

Yhdistystoimintamme keskeisiä tehtäviä ovat mm. vertaistuen antaminen, tiedottaminen, jäsentapaamiset, asiantuntijaluennot, virkistystoiminta, yleisen keliakiatietouden lisääminen, tuotteiden saatavuuden parantaminen ja varainhankinta.

Yhdistys tukee nuoriso- ja lapsijäsenten osallistumista kansallisiin Keliakialiiton järjestämiin tapahtumiin. Kysy lisää kainuu.keliakia(at)gmail.com.

Vuoden vapaaehtoistoimija 2019

Kaikki yhdistyksemme toimijat toimivat vapaaehtoispohjalta ilman palkkioita. Hallitus on päättänyt, että on aika muistaa aktiivejamme kiitoksella tehdystä työstä, niinpä haluamme nyt ehdotuksia yhdistyksemme vuoden vapaaehtoistoimijaksi. Aiempina vuosina raati on valinnut yhdistyksemme palkituiksi vapaaehtoisiksi Mailis Koskelon (2013), Väinö Moilasen (2014), Tarja Karjalaisen (2015), Ulla Kaipaisen (2016) ja Inkeri Kotajärven (2017). Anne Lappalaisen (2018).

Alla olevalla lomakkeella voit tehdä ehdotuksen Kainuun keliakiayhdistys ry:n vuoden 2019  vapaaehtoistoimijaksi. Ehdotukset perusteluineen tulee tehdä 15.11.2019 mennessä.

Tunnustuksen saajan valitsee raati, johon kuuluu yksi hallituksen jäsen, yksi hallituksen ulkopuolinen keliaakikkojäsen ja Keliakialiiton aluevastaava. Vapaaehtoistoimijan tunnustuksen saaja julkistetaan yhdistyksen pikkujoulussa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.